CORETAN JARI JEMARI KU

Biarlah tulisan berbicara kerna itu lebih memberi makna. Izinkanlah suara bisu ini bernyanyi kerna ianya lebih merdu dan menenangkan.
Carilah permata dicelah-celah kaca walaupun jarimu terluka. Ianya pasti membahagiakan.

Sunday, July 07, 2013

Mimijumi ~ Nak order lagi, best pakai

Erm dah dua hari ini, entri asyik melibatkan botol susu je kan? Bila nak buat entri SHAKLEE ni? Insyallah, tak lama lagi entri2 Shaklee pula bakal menyusul. Entahlah, sendiri rasa best dengan botol Mimijumi ni. Kalau tak, takkanlah berkali2 restock. Tak kiralah yang NOT SO HUNGRY (4oz) ataupun yang VERY HUNGRY (8oz). Macam pisang goreng panas u oolllsss..

Alang-alang, sebenarnya entri ini nak bagitau testimoni dan follow up order dari sepupu ana sendiri yang baru melahirkan baby boy bulan lepas. Jemput renung2kan ayat2 sms si ibu baru ni ye.


Hah! Camne semua. Masih ragu? Memang best. Seriusly tak tipu. Dapatkan HARGA TERENDAH dari pasaran, hanya di Blog CUB by Along Homebiz (berdaftar SSM tau).

Harga pasaran : RM86 (8oz) dan RM68 (4oz)

Harga CUB : RM86 (8oz) dan RM68 (4oz)

Suspen kan? Jom hubungi untuk tau THE BEST PRICE. Hanya untuk anda!

p/s *Penerimaan setiap bayi adalah berbeza. Ibu hendaklah bersabar dan berusaha demi menjayakan penyusuan anda. Insyaallah..

=============================================
Untuk maklumat lanjut, pembelian dan konsultasi produk, sila:
Berchatting dan berborak dengan kami di 0192282544
Add/PM Facebook : Mustazalyana Homebiz untuk bersama kami
LIKE : CintaUnguBiru demi sebuah perkongsian berterusan

Konsultasi sepanjang hayat hanya untuk pelanggan kami sahaja ye..
Jangan lupa FOLLOW blog kami, yang terbaik hanya untuk anda.

*Segala penulisan blog ini berdasarkan pengalaman dan pembacaan penulis untuk dikongsi bersama. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit. Ianya satu usaha untuk meningkatkan mutu kehidupan bersama. Penerimaan setiap individu adalah berbeza.*
=========================================

Alang-alang tu, nak tunjuk gak baby Mimijumi ni. Presenting the first Aazra's cousin, Mohamad Hady Haqimi b Hady Effendy. Welcome to AN's family dear.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...