CORETAN JARI JEMARI KU

Biarlah tulisan berbicara kerna itu lebih memberi makna. Izinkanlah suara bisu ini bernyanyi kerna ianya lebih merdu dan menenangkan.
Carilah permata dicelah-celah kaca walaupun jarimu terluka. Ianya pasti membahagiakan.

Saturday, August 02, 2014

Kesan pengambilan GLA complex Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum kawan-kawan Ana sekalian. Dah makan? Alhamdulillah, bersyukurlah kita dengan rahmat dan rezeki Allah untuk kita saat ini.

Ana bersiaran kali ini untuk menyenaraikan kesan yang akan anda hadapi apabila mengamalkan GLA complex Shaklee. Jangan ambil kalau tak nak kesan ini berlaku tau..



KESAN PENGAMBILAN GLA COMPLEX SHAKLEE :

Herba tradisi : Borage disukai orang barat kerana berfungsi merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meningkatkan stamina dan mengurangkan kebas urat saraf.

Kawal selia hormon : Membentuk prostaglandin yang mengawal testosteron (hormon lelaki) dan estrogen (hormon wanita) selain memperbaiki simptom pre-mentruasi (sakit payudara, mood swing, senggugut dan retesi air).

Menopaus : Melambat dan memperbaiki simptom-simptomnya.

Menentang kanser : Anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh dan menghalang pertumbuhan sel tumor.

Memperbaiki prostatomegaly : Membantu masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Kulit dan wajah : Melambatkan penuaan, mengurangkan inflamasi kulit, gatal, ekzema, alergi, bintik penuaan,.

Sendi dan saraf : Meringankan sakit bengkak akibat rheumatisma, artritis dan memperbiki fungsi saraf.

Sistem pembiakan : Mengetatkan uterus, menstabilkan hormon untuk regulasi haid teratur, meningkatkan keupayaan persenyawaan.

Diabetes : Halang komplikasi, merendahkan gula dalam darah, Sesuai untuk diabetes semasa mengandung dan usia tua. Meringankan kebas dan sakit akibat diabetes.

Langsing dan berat badan : Merendahkan kolestrol LDL, wujudkan tone kulit dan otot, halang pertambahan berat badan.

Tekanan darah tinggi : Halang pembekuan darah, rangsang edaran darah, pengembangan salur darah, elak masalah jantung (arterioskerosis dan infraksi miokardial) dan mengurangkan keadaan 'clot' di jantung. Vitamin E menguatkan dinding arteri.

Rambut : mencantikkan tekstur rambut kering dan elak keguguran.

Hiperaktif and Autisma (ADD/ADHD) : GLA minyak ikan terbukti memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan belajar dan hiperaktif.


Jika mahukan kesan-kesan ini berlaku kepada anda, Ana cadangkan amalkan GLA complex secara berterusan dan berdisplin. Lagi sekali, Ana nak pesan. Suplemen Shaklee adalah 100% semulajadi TANPA bahan kimia dan pengawet. Kesan adalah perlahan dan lambat bersesuaian dengan adaptasi tubuh.

Sebotol GLA Complex Shaklee mempunyai 60biji kapsul. Harga pasaran ialah RM73. Dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda layak mendapat harga yang lebih rendah beserta dengan pelbagai faedah keahlian. Klik >>> Mengapa harus menjadi ahli Shaklee?

=============================================
Untuk maklumat lanjut, pembelian dan konsultasi produk, sila:
Berchatting dan berborak dengan kami di 0192282544
Add/PM Facebook : Mustazalyana Homebiz untuk bersama kami
LIKE : CintaUnguBiru demi sebuah perkongsian berterusan

Konsultasi sepanjang hayat hanya untuk pelanggan kami sahaja ye..
Jangan lupa FOLLOW blog kami, yang terbaik hanya untuk anda.

*Segala penulisan blog ini berdasarkan pengalaman dan pembacaan penulis untuk dikongsi bersama. Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit. Ianya satu usaha untuk meningkatkan mutu kehidupan bersama. Penerimaan setiap individu adalah berbeza.*
=========================================


1 comment:

cik Jaja said...

Terima kasih atas penerangan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...